(O recenzie client)

2017

Editura

Nr. pagini

240

1 recenzie pentru Dalila

1. Stela

O poveste trista. Autorul are un stil poetic de exprimare, toata cartea este o poezie de dragoste, de planset fara raspuns. Un roman plin de romantism. Il recomand celor care iubesc poezia. Mi-ar fi placut ca scrisorile din America sa fi fost si ale lui Raul nu doar ale Lianei. Personajul masculin este prea mamos, este acel barbat plangacios. Probabil autorul a dorit sa transmita un mesaj barbatilor celor care isi plang de mila ca femeia va fugi de el la un asa comportament. O iubire neinteleasa, neîmplinită. Asteptari prea mari de la o femeie pe care n-o cunostea cu adevarat.
    Prima jumatate a cartii nu intelegeam mesajul autorului abia pe la pagina 100 m-a prins. Deci, aveti rabdare sa-l cititi, mesajul este si pentru femei si pentru barbati. Autorul ne arata ca si barbatii sufera cu pasiune in urma tradarii feminine. Cum poate schimba viata unui barbat neimplinrea sufleteasca. Scrierea este de gen feminin, uneori te duce in eroare cand vezi ca autorul este barbat desi are o scriere feminina, o fi intentionat ales de autor sau probabil energia feminina o fi mai prezenta in subconstientul autorului. O poveste de dragoste unde personajele nu se cunosc suficient ca sa poata sa construiasaca ceva la unison. Mi-ar fi placut sa existe mai multa actiune si mai putin insistat pe poetism. Dar asta tine strict parerera mea. I-l recomand generatiei mai tinere care sigur va avea ceva de invatat. Mi-a placut ca ne-a dus in lumea medicilor si uneori am primit cate o mica lectie de medicina.
    Felicitari Mihai Varlan!

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

S-ar putea să-ți placă și…