Prima paginăDiverseGhidul fotografiei de produs
Reducere!
Ghidul fotografiei de produs, e-carteata.ro, tehnici creative de succes, bloggeri, marketing, publicitate.

Ghidul fotografiei de produs

59,90 lei 47,90 lei

Ghidul fotografiei de produs – Sfaturi pentru artizani de la artizani

Tehnici de succes pentru a-ţi expune produsele de creaţie proprie, ideala pentru bloggeri si persoanele care se ocupa cu prezentarea produselor, sau activeaza in domeniul marketing si publicitate.

Cartea se adresează atât celor care se află la început de drum în activitatea fotografiei comerciale, cât şi celor care vor să-şi îmbunătăţească tehnica de lucru în acest domeniu.

SKU: Ghidul fotografiei de produs Categorii: , Etichete: , , , , , , , , ISBN: 9786068189956.

Descriere

Ghidul fotografiei de produs – Sfaturi pentru artizani de la artizani

Tehnici de succes pentru a-ţi expune produsele de creaţie proprie, ideala pentru bloggeri si persoanele care se ocupa cu prezentarea produselor, sau activeaza in domeniul marketing si publicitate.

Cartea se adresează atât celor care se află la început de drum în activitatea fotografiei comerciale, cât şi celor care vor să-şi îmbunătăţească tehnica de lucru în acest domeniu.

Aveţi un blog sau intenţionaţi să vă creaţi unul în cadrul căruia aţi dori să postaţi fotografii ale unor produse, creaţii proprii, pentru a le face cunoscute sau chiar pentru a le comercializa? Dacă răspunsul dvs. este afirmativ, această carte poate constitui un adevărat ghid, ea introducându-vă, folosind termeni de specialitate accesibili, în lumea minunată a fotografiei de tip comercial.

In Ghidul fotografiei de produs veţi fi familiarizaţi, pas cu pas, cu elementele de bază ale aparatului de fotografiat şi ale fotografiei în general, ajutându-vă să vă atingeţi scopul: obţinerea unor fotografii clare, frumoase – într-un cuvânt, de succes.

Un amănunt important: profesioniştii consultaţi în acest ghid îşi împărtăşesc experienţa în „Părerea specialistului”, iar sfaturile legate de folosirea mărcii înregistrate, de marketing şi de comercializare îi vor ajuta, cu siguranţă, pe cei care vor să-şi îmbunătăţească afacerea în ansamblu.

Informații suplimentare

Autor

Heidi Adnum

Editura

Nr. pagini

192

Colectia

Universul fotografiei digitale

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.